SEO paslaugos: Renkamės raktinius žodžius

Kol paieškos sistemų algoritmai puslapius identifikuoja pagal raides, žodžius ir frazes, tol raktažodžiai prilygsta burtažodžiams. Deja, bandydami juos surasti padarome lemiamų klaidų. Galiausiai savo jėgas, laiką ir energiją išeikvojame taip ir nesulaukdami norėtų rezultatų. Todėl šiandien noriu atskleisti keturias taisykles apie raktinių žodžių ir frazių pasirinkimą svetainės optimizavimui.

SEO Konkretumas ir patikimumas

Stebuklų ir specialios įžvalgos čia nereikia. SEO paslaugos (buk-pirmas.lt), kaip beje „Adwords” reklamai itin svarbus penkių ar šešių raktinių žodžių sąrašas. Jį sudarinėti reiktų pagal su Jūsų verslu susijusias kategorijas.
Šiame etape galioja dvi auksinės taisyklės. Pirmoji sako, kad teikiant seo paslaugos nereikia pasitikėti tik bendraisiais raktažodžiais. Žinoma, jie savo darbą padaro jeigu siekiama pasiekti platesnę auditoriją. Tačiau, vartodami konkrečius raktinius žodžius Jūs turėsite garantiją, kad skelbimas bus rodomas tik potencialiems klientams. Antroji taisyklė skelbia, kad vertinant stebuklingų SEO paslaugos burtažodžių patikimumą būtina įvertinti Jų atitikimą puslapio turiniui.

Konkurentai

Svarstydami apie raktinių žodžių tinkamumą turėtumėme pasidaryti savo konkurentų svetainių analizę. Pagal kokius raktinius žodžius jie optimizavo svetainę? Taip pat verta nepamiršti tokių parametrų, kaip paieškos rezultatų skaičiai, kiek puslapių turi tokius raktinius žodžius savo pavadinimuose bei kokia šios raktinės frazės ar žodžio reklamos kaina.
Geriausia tai pamatyti pagal „Google” pateikiamus rezultatus žiniatinklio juostoje. Jeigu čia pasirodantys skaičiai iki 100 tūkst. raktinio žodžio konkurencingumas mažas. Jeigu virš 1 mln. – milžiniškas.
Žinoma, tai gana subjektyvus vertinimo rodiklis, kuris norint sužinoti situaciją regione, gali visiškai iškreipti rezultatus. Kita vertus, galima atsigriebti vertinant konkurentų SEO paslaugos nuorodų kokybę su „Alexa” programa.

Programos

Nepaisant to kaip sėkmingai diversifikuosite raktinius žodžius ar frazes galutinio rezultato sėkmė priklauso nuo vartotojų įpročių. Todėl renkantis raktažodžius pasinaudokite „Google” įžvalgų rinkiniu: http://www.google.com/insights/search/.
Šis įrankis Jums padės stebėti ne tik šiandien populiariausius raktinius žodžius, tačiau ir tendencijas rytojui, bei kitam sezonui. Tai leidžia pasirinkti teisingai.
Programą naudokite vertindami frazes. Juk buhalterija ir buhalteris yra skirtingi žodžiai, o pasirodo vartotojas ieškodamas buhalterinių paslaugų linkęs dėlioti žodį „buhalteris”.
Vertėtų nepamiršti ir to, kad SEO paslaugos įrankiai gali padėti surasti statistinius duomenis, tačiau nėra planetoje tokios programos, kuri padėtų surasti tobulus raktinius žodžius.

Specialistų pagalba

Raktinių žodžių pasirinkimas yra pati svarbiausia SEO optimizavimo dalis. Netyčia įsivėlusi klaida šiame etape gali per niek vėjais paleisti visą SEO paslaugos procesą. Svarbiausia nepamiršti, kad raktinius žodžius ir frazes tikslinga rinktis pagal tikslą, kurio siekiame, t.y. potencialių klientų pritraukimas, aktyvesnio svetainės lankytojų srauto ar ilgalaikių ir tvarių santykių su esamais klientais.
Galiausiai, tikrai neverta rymoti prie raktinių žodžių sąrašiuko dieną ar kelias. Jeigu baiminatės dėl galimų klaidų patikėkite šį darbą specialistui.